EtsiV Startet 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2016 Hei. I går kjørte jeg motoren i tønne, syntes den gikk litt ujevnt på tomgang. Jeg tok en rens av forgassere, tok av platen hvor reedventilene sitter og sjekket disse. I samme sleng monterte jeg ny pakning på den plata. I dag skulle jeg starte den, men det ville den ikke. Den lakk en del bensin ut fra luftfilter hver gang jeg vred nøkkelen. Bensin kommer fra slangen som går inn til reedventiler/veivhus. Hvorfor renner det så mye bensin ut fra der? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 er det en sånn liten rød kran på denne for å prime motoren? om den står feil så vil det komme alt for mye bensin Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
EtsiV Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Ja det er det. Hvilken retning skal den stå? Vil ikke den gå i rett posisjon når jeg trykker inn nøkkelen? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 det er en manuell funksjon på denne også. Så lenge siden jeg hadde den motoren at jeg husker ikke stilling - men man så fort når den sto i rett posisjon , da sluttet det å komme bensin Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.