Lukas Startet 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2016 Jeg har et par spørsmål jeg gjerne skulle hatt besvart vedr. denne båten hvis noen har eller har erfaring med den. Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandsfanden Svart 16.September.2016 Link til dette innlegget Svart 16.September.2016 Hei! Kva er det du lurer på med den båten då? Har ikkje hatt ein sånn sjølv, men har hatt sjark av tilsvarande type, og kjenner ein som har hatt to Tustna-sjarker - men dei var rett nok større (34/35 fot). Tustna 25 - ein tung, solid båt med djup kjøl. Typisk sjark av den gode gamle typen. Kva er det egentlig å lure på? Einaste eg ville tenkt på hvis du har planar om å kjøpa ein, er at den har nok motorkraft. Bruksbåtar frå 70-80 talet er gjerne gjort billigst mogeleg. Har sett sånne båta med 22 og 30 hk Sabb. Kjempegode motorer det, men då vert båten tung å manøvrera om du f.eks skal ligge oppunder land og trekke garn/teiner. Greit å sjå seg om etter ein med 70-90 hk Ford, Cummins, Perkins eller tilsvarande til ein slik båt. Og vribar propell selvfølgelig. Ellers er og forblir jo dette ein fiskebåt. Har ingen grunn til å tru at det er noko som helst å utsette på båt-typen om det er ein god liten sjark du skal ha. Sitér dette innlegget Link to post
Tustna 25 Svart 19.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2019 Hei Lukas! Å si at du får kjapt svar er vel en over/underdrivelse alt ettersom. Hva tenkte du på mtp Tustna 25 sjarken? Jeg er den lykkelige eier av en slik, og var i sin tid ungdom med sommerjobb på Tustnaplasten. P= Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.