MB KOBBEN Startet 10.Juni.2016 Del på Facebook Startet 10.Juni.2016 Har nokon erfaringer med Enes 25 sjark? Vurderer kjøp av ein no, men er usikker på båtens potensiale. Kva erfaringar har folk med ulike motorstorleikar og fart denne båten kan oppnå? Korleis har folk løyst innreiing av styrehus, her kunne eg gjerne tenkt meg at folk la inn bilder av sine ulike løysingar. Korleis vurdere folk soliditeten på skrog og boten elles? Her forventar eg at alle Enes entusiastar skryt hemningslaust av båten sin og snakkar med begeistring om båtens fortreffeligheit, det vil i alle fall selgar vere veldig glad for :-) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Det finnes en tråd her inne om Enes sjark, aner ikke hvor men søk gjennom. Har selv en enes 25, men ikke med sjarkoverbygg. Motor på min er 72hk yanmar som gir meg 15 på max. Men en sjark er jo uansett ikke noen speedbåt selv om akkurat dene typen er en halvplaner. Veldig god båt i all slags vær synes jeg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.