Sjeldenutpå Startet 10.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2016 Skal teste en radar og plotter, rd418d mot C120w. Mangler manual. Kikka litt på feks seatronic, de har feil manual til antenne i sin link. Radaren har utvendig skrukobling for kabel, så den er grei. I andre enden ved plotter så er det en telefonplugg liknande kabel som passer i hull i plotter. Men så er det tre litt tykke (2,5mm2) kabler igjen, en rød en sort og en grønn. Eg kan ikkje sjå at det er plass bak på plotter å koble de tre. Skal desse ha direkte (sikret) batterikobling, feks fra samme kurs som plotter skal få strøm ? Eg er vant med at display styrer antenna, men om eg har gjetta kobling riktig så vil antenna alltid stå med spenning. Må evt lage bryter for radarstrøm. Den grønne skal til noe radio jord, slik har eg ikkje. Skal eg bare isolere den ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.