Biam1 Startet 10.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2016 Noen forslag til maling type for å freshe opp dørkplatene i maritim gummibåt? 1 eller 2 komp Biltema ? Kan man blande f.eks sand i maling for antiskli?? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 10.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2016 Får du tak i tokomponent er den mer slitesterk. Holder i disse dager på og maler dekket (oppå antisklimønsteret) på seilbåten min med Biltemas tokomponente maling iblandet antisklisand fra Maritim. Har i mindre sand enn anbefalt da anbefalte mengde blir for mye til mitt bruk. Etter et par strøk synes jeg det har blitt veldig bra Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 10.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2016 Takk for tips. Så maritim har antiskli sand! ? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 10.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2016 Ja, og fordelen med denne er at den er veldig fin (små og jevne korn) og hvit i fargen, så sandkornene/glasskulene viser ikke ved lys maling Selv vasket jeg grundig først og avfettet to ganger med aceton for å bli kvitt alt fett som kunne hindre god vedheft. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.