Jump to content

Hvordan fjerne betongstøv på kalesje?

jørn

Recommended Posts

Problemet er at jeg ikke var klar over hva som hadde skjedd før noen uker etterpå, og det har jo regnet i mellomtiden. Det er kun vinduet forran som har blitt slik, ikke selve stoffet.

Det er ikke varslet om at det skulle bli støv fra arbeider, og det er flere hundre meter bortenfor. Om jeg ikke får det bort selv, må jeg sende krav til kommunen

Redigert av jørn (see edit history)

Tipper sømmene kommer til å gå heden over tid dersom bentongstøvet er såpass etsende.

Så en ting er skadene du ser nå, en annen ting er at kalesje kommer til å gå i oppløsning...

Så da blir det kun en kortsiktig utbedring å bytte vindu, og derfor ikke noen løsning på saken, dersom entreprenør innrømmer ansvar. Krev ny kalesje i sin helhet. Det blir nok dyrt om alle båter som har fått dette støvet over seg retter krav, gjerne samlet.

En kalesje koster jo mellom 10 og 25 tusen. Hvor mange båter kan ha fått dritten over seg?

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...