Lars Martin Startet 12.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2016 God morgen, båtvenner! Jeg har en liten 8 fots with på hånden. Perfekt jolle til ungene. Men for at det skal bli noe fornuftig bruk av den, må jeg ha den på henger. Minste båthenger jeg har funnet tar opp til 14 fot. Kunne tenke meg noe mindre. Noen som har noe forslag? Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Fluehue Svart 12.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2016 Bk-hengern 07-12 er beregnet for båter inntil 12 fot. Høye lys, "store" hjul og greit med støtter. Ville sjekka den ut Sitér dette innlegget Link to post
Lars Martin Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2016 Suverent! Skal sjekke ut den bk hengeren. Større enn 12 fot får de kjøpe seg når de har tatt lappen. Det gidder ikke jeg å frakte rundt for dem hvertfall :-) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
glalaks Svart 12.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2016 Mange har vannscooteren sin på henger. De er vel rundt 8 fot, så kanskje noe sånt passer? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
T&P Svart 12.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2016 Skal den ikkje på offentlig vei,les opplagsvogn, har også Biltemano ei meget enkel tralle Gunstige registrerte tilhengerunderstell finnes i fluss. "Ferdige" ruller & sidestøtter fåes i div varehus som Biltema & Jula. Alternativt er jo sjølvsagt eit av dei støre merkenavnane av tilhengerfabrikantar her til lands. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Martin Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2016 Understell er kanskje ikke så dumt.Den skal på vei, så det må registreres. Skal helst kunne kjøre i 80 også, så brems hadde vært kult :-)Er ikke så lett dette :-) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Fluehue Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Du Fjordgrynt, pleier folk å oppfatte deg som en ålreit, fin type? Håper ts finner en løsning som passer han ang båthenger :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.