Jump to content

Edit History

VannTro

VannTro

Snakket litt på Messenger med en som har ligget både i Horten og i Holmestrand og her er hans betraktninger.

Holmestrand vinner lett om du ikke skal bo i båten. Mindre is i Holmestrand rundt båten, det er jo boblehavn. Kan bli solid is i Horten. Mye svell og vind i Horten selv helt innerst, urolig havn pga dette, samt ferger som durer å går hele natten. Kan ofte bli ett par små stormer der ute mens det er vindstille i Holmestrand. Jeg er i alle fall glad at jeg ikke ligger i Horten lenger.

En annen ting med Horten og det er ekstrem høy vannstand, noe som skjer hvert år. Sist vinter sto det 50 cm over brygga ved Peppes. Derav strømkabler som henger høyt.

VannTro

VannTro

Snakket litt på Messenger med en som har ligget både i Horten og i Holmestrand og her er hans betraktninger.

Holmestrand vinner lett om du ikke skal bo i båten. Mindre is i Holmestrand rundt båten, det er jo boblehavn. Kan bli solid is i Horten. Mye svell og vind i Horten selv helt innerst, urolig havn pga dette, samt ferger som durer å går hele natten. Kan ofte bli ett par små stormer der ute mens det er vindstille i Holmestrand. Jeg er i alle fall glad at jeg ikke ligger i Horten lenger.

Glemte en ting med Horten og det er ekstrem høy vannstand, noe som skjer hvert år. Sist vinter sto det 50 cm over brygga ved Peppes. Derav strømkabler som henger høyt.

VannTro

VannTro

Holmestrand vinner lett om du ikke skal bo i båten. Mindre is i Holmestrand rundt båten, det er jo boblehavn. Kan bli solid is i Horten. Mye svell og vind i Horten selv helt innerst, urolig havn pga dette, samt ferger som durer å går hele natten. Kan ofte bli ett par små stormer der ute mens det er vindstille i Holmestrand. Jeg er i alle fall glad at jeg ikke ligger i Horten lenger

• Create New...