Lars H. Svart 18.Juni.2016 Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Om du fjerner slangen for varmtvann ut av tanken, kommer det bare en pissestråle ut der, eller er det kun fra kranen til vasken det kommer lite vann? Kanskje litt banale spørsmål, men dette er mystisk. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Audun V Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Eg må sjekke dette, eg synes det er merkelig, spørsmålet er om det er en tilbakeslagsventil som ikkje slepper gjennom som den skal? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Juni.2016 Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Jeg kan ikke tenke meg at det er no slikt "innebygd". Når jeg snakker å teste inn og ut av tanken, forutsetter jeg at du kun har to rørstusser på tanken når du har koblet bort blandeventilen. Og igjen, her må alt strippes ned for å finne feilkilden. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Audun V Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Eg må ta ein ny skrujobb imorra Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Juli.2016 Del på Facebook Svart 8.Juli.2016 Fant du ut av mysteriet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.