ChrisCraftPirate Startet 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2016 Hei, Har søkt en del, og finner mye info om snap davitere, men ikke svar på det jeg funderer på. Jeg lurer på om noen har prøvd å henge jolla nesten horisontalt, så påhenger kan fortsatt henge på jolla? Dette ønsker jeg og å gjøre fordi jeg har jockey sal i jolla, med vindskjerm, så får nok ikke vippet jolla opp vertikalt uansett. - Tåler lim/pads på jolla dette? Det blir jo en del kilo, RIB 11fot + 9,9 Suzuki m/jokckey sal. - Hvor mye kan en tilte rib'en med påhenger på og samtidig ha motor hengende på. Spent på å få tilbakemeldinger på dette, gjerne med bilder om det finnes:-) Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Tror det vil bli en enorm påkjenning for både davits, pads, lim og det som er.. Vi har el motor (tilsvarer 8HK bensin) og vipper den bare opp med motor og alt. https://baatplassen.no/bildearkiv/31/31191/1462439490.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Dei fleste RIB-àr har løfteøyer I bunnen, kvifor ikkje bruka dei? Trur ikkje det vil fungera I lengda å løfta båt og motor etter pålimte pads.. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 (redigert) Evt. gjør slik, har brukt dette systemet i 2 måneder nå og er meget fornøyd. Vekta av båt/motor blir overført til akterspeilet slik, denne er laget, men Tender i Sandefjord selger den for 4000,.- Redigert 13.Juni.2016 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
ChrisCraftPirate Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Hei, Dette systemet ditt har jeg kikket på tidligere, det er noe du har designet/laget selv er det ikke? Jeg har ikke mulighet til å lage det selv, og da vil det fort bli en veldig høy kost på det, om en skal ha motorbraket i tillegg (11.590,-). Sitér dette innlegget Link to post
NBF16 Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 (redigert) https://baatplassen.no/i/topic/98251-hvor-kj%C3%B8pe-tg-ii-daviter/ www.marineutstyr.no Redigert 13.Juni.2016 av NBF16 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.