Jtk1 Startet 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2016 syns båten oppfører som en dupp, skal det være noe ballast i disse? Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Hadde en slik Hanto 24 i 3 sesonger. Første jeg gjorde etter henteturen var å hive ut eks antall sandsekker av eks antall kilo. Ble en mye bedre båt i sjøen. Så jeg hade droppet det. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
KarmaZ Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 I min Hanto er det sandsekker babord og I baug. Men så har ikke jeg vann i tanken, så den ser mer rett ut da Sitér dette innlegget Link to post
Windy 32 Svart 14.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2016 (redigert) Hadde Hanto 24 i 7 sesonger,uten ballast og var kjempefornøyd med den selv om den "rullet" en del, (kun med sidesjø) og det skal de jo da de er sjekter:-) man får vel kansje litt ekstra føling med rullingen da man sitter relativt høyt. Redigert 14.Juni.2016 av Windy 32 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 14.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2016 Ja det er fra siden som er værst.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.