Marwin Startet 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2016 Har sett på denne navigasjonsappen for moros skyld, og kjøpte fullversjonen, men finner ikke noen bruksanvisning (legge inn ruter, endre og slette waypoints osv.) Noen som vet hvor jeg kan finne den? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Normarco Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Lurer faktisk på det samme, har fullversjon. Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Lurer faktisk på det samme, har fullversjon. Jeg kan legge rute og slikt, men mangler en brukerveiledning. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Ok. Men hvordan fjerner du et waypoint du har lagt feil, eller ønsker å flytte det? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
TB22 Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Har ikke sett noe eg heller men nå er jo denne appen grise enkel å trykke seg gjennom. Var det noe spesifikt dere lurte på? Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
TB22 Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 (redigert) Ok. Men hvordan fjerner du et waypoint du har lagt feil, eller ønsker å flytte det? Trykk og hold så dukker et bosspann, da sletter du, eller trykk/hold og skyv for å flytte Edit: Bosspann Redigert 13.Juni.2016 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Normarco Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 (redigert) Ok. Men hvordan fjerner du et waypoint du har lagt feil, eller ønsker å flytte det?Legg først inn starten, så slutten. Deretter får du et pluss symbol mellom, dette gir deg mulighetene til å finjustere ruten. Om det blir feil, eller du ønsker å slette, trykk på waypointet og det vil dukke opp en søppelkasse, ikke slipp men dra punktet i søppelkassen.Om du ønsker å slette en komplett rute; gå inn på ruten, trykk endre oppe i høyre hjørne, trykk slett? Jeg bare lurer på pm det finnes en vettug brukerveiledning. Synes denne appen er riktig så bra. Ser du har fått svar? Redigert 13.Juni.2016 av Normarco (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Tusen takk :-) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
matsemann Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Jeg får ikke dette til. Anser meg som over snittet brukanes når det kommer til slike ting, men jeg får bare opp starten og slutten på ruten. Ikke noe pluss tegn i mellom, så ruten går jo da rett over land. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 (redigert) Jeg får ikke dette til. Anser meg som over snittet brukanes når det kommer til slike ting, men jeg får bare opp starten og slutten på ruten. Ikke noe pluss tegn i mellom, så ruten går jo da rett over land. Er et lite plusstegn mellom hvert punkt, trykk på det og du får et nytt punkt du kan skyve på. Endringer gjøres via mine punkt som du finner i menyen... Redigert 13.Juni.2016 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Marwin Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Oppfaget at pennen oppe til venstre må være aktiv. Da kan du flytte punkter og lage nye ved å trykke på + tegnet og flytte dette... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Marwin Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 (redigert) Feilposting Redigert 13.Juni.2016 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.