ko-stens Startet 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2016 Da har jeg kjøpt meg en Viking 370 som liten fiskebåt for småturer "hit og dit". Er vel ikke verdens stødigste og mest retningsstabile i sidevind, men vekta ble avgjørende for meg. Da kan jeg uten problemer håndtere den alene. Ingen ulempe at den kan hives opp på biltaket og, så slipper en å mase med tilhenger. Men hvordan funker den? Er det noen som har en slik og som har gjort seg opp noen erfaringer? Båten jeg har kjøpt er en overligger fra flere år tilbake. Den heter Robust, men Viking 370 er samme båt. Butikken skulle ha 16 000,-, men jeg bød 10 000,-. Fikk den for 11. Da klarte jeg ikke la være... Planen er å sette på en Tohatsu 6 hk 4-takter på hekken. Planer den da, mon tro? Hvordan er kvaliteten på dette merket? Han i butikken sa at de hadde solgt noen av disse opp gjennom årene, og enten har de druknet, eller så er de fronøyde, de som har kjøpt en slik, sa han! Dvs, ingen har klaget... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.