Jump to content

Edit History

Whiskey

Whiskey

Tok rekka på Balticen i helga og ... dreggen løsna og ble hengende på kanten av en litt for høy brygge etter pullpit, ? er en lengde som er bøyd, ta gjerne kontakt på im om du tar slike oppdrag, @Syrefast Stål ? Evt @Hosse, din lokale helt? Båten ligger i Sandvika... mulig jeg tar det på forsikring, men har 8000 i egenandel, beste hadde jo vært å få fiksa det for mindre. Har du en beskrivelse av fremgangsmåten hosse?

Whiskey

Whiskey

Tok rekka på Balticen i helga og ... dreggen løsna og ble hengende på kanten av en litt for høy brygge etter pullpit, da skippern var med jolla og kjøpte is da det skjedde ? er en lengde som er bøyd, ta gjerne kontakt på im om du tar slike oppdrag, @Syrefast Stål ? Evt @Hosse, din lokale helt? Båten ligger i Sandvika... mulig jeg tar det på forsikring, men har 8000 i egenandel, beste hadde jo vært å få fiksa det for mindre. Har du en beskrivelse av fremgangsmåten hosse?

Whiskey

Whiskey

Tok rekka på Balticen i helga og ... dreggen løsna og ble hengende på kanten av en litt for høy brygge etter pullpit, da skippern var med jolla og kjøpte is da det skjedde ? er en lengde som er bøyd, ta gjerne kontakt på im om du tar slike oppdrag, @Syrefast Stål ? Evt @Hosse, din lokale helt? Båten ligger i Sandvika... mulig jeg tar det på forsikring, men har 8000 i egenandel, beste hadde jo vært å få fiksa det for mindre.

Whiskey

Whiskey

Tok rekka på Balticen i helga og ... dreggen løsna og ble hengende på kanten av en litt for høy brygge etter pullpit, da skippern var med jolla og kjøpte is da det skjedde ? er en lengde som er bøyd, ta gjerne kontakt på im om du tar slike oppdrag, @Syrefast Stål ?

• Create New...