Danske Startet 14.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2016 Hei Har bruk for å ha min båt en enkelt overnatning da jeg skal til Lindøya. Båten stikker 1.50 og er 31fot. Noen som vet om et sted på Lindøya der jeg kan ligge meg? En bøye kan gå også, men optimalt med en brygge/gjestebrygge. Vann og strøm er uaktuelt, trenger bare et sted til båten :-) Skrev til slipen, men de sa det ikke var muligt å ha den der. Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 14.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2016 jeg skal til Lindøya Det finnes minst 10 steder som heter Lindøya Sitér dette innlegget Link to post
Danske Svart 14.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2016 Oslo :-) Sitér dette innlegget Link to post
Danske Svart 16.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Løfter denne i håb om svar... Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Men hvis du skal til Lindøya på besøk, så vet vel kanskje vertskapet om et sted man kan ligge, det er nok av de stedene på øya, men de er private alle sammen. Ellers blir det Aker Brygge og rutebåten ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.