Jtk1 Startet 14.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2016 hvor kan jeg skaffe deler til min gammle webasto? mikrobrytern oppå flammevakt motstanden er gåen Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2016 ingen som vet av noen som selger deler til slike? Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 18.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2016 hei. jeg har en slik varmer du kan få kjøpe til delevarmer. tror kanskje ikke det selges deler til disse lenger? det som er gåen på den såvidt meg bekjent er plastikktannhjulet i forbindelse med mating av diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2016 hei. jeg har en slik varmer du kan få kjøpe til delevarmer. tror kanskje ikke det selges deler til disse lenger? det som er gåen på den såvidt meg bekjent er plastikktannhjulet i forbindelse med mating av diesel. sendt deg melding (IM) Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2016 En kjempe takk til dude for rask handel, nå er deler på vei i posten :) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 18.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2016 selv takk jtk :-) hyggelig å kunne hjelpe til. så håper jeg du får forlenget livet mye til webastoen din med deler fra min gamle varmer. Sitér dette innlegget Link to post
Dock4x4 Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Hei,er de noen som har ett bilde av koblingen på Webasto 2011? den som er under dekslet på toppen,rota vekk gamle tlf som eg tok bilda med,på forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.