Autofil Startet 14.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2016 Hei. Som dere ser av bildet så har jeg et lite hull på babord side av drevet (sett bakfra). Noen som vet om dette skal være der eller er det tæring som har gjort dette? Har prøvd forsiktig å kjenne med et tynnt bor men kjenner ikke at det er hull gjennom. Noe jeg bør sparkle eller bruke kjemisk metall eller f.eks tec7 på? Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 14.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2016 Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 15.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Skal være der. Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 15.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Håper virkelig du har rett :) Da blir neste spørsmål, skal jeg prøve å stake det opp? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 15.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Ja. det er en vannkanal som har et lite dreneringshull her. Den skal visst hjelpe anoden å distribuere litt ionisert vann... Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 15.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Takker :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.