Sjøbliss Startet 15.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2016 På min 2007 D6-350 blinker det innimellom gult på kjølevannet. Jeg tok å gjorde systemrens, skylling on ny kjøleveske der i høst og har ikke hatt noe problemer med kjølingen men likevel blinker det innimellom gult på varselet på displayet. Har sjekket nivået på kjølevesken og det er på nivå mellom maks og min, men ikke helt opp til maks. Har vurdert om jeg skal fylle litt mer for å se om varselet gir seg. Har noen erfaring med om denne sensoren er litt ustabil eller sensitiv på noen måte? Kona er litt stressa, jeg har sagt, neida, ikke så farlig, alt i orden! :) Tar gjerne kvalifisert second opinion på dette! Tusen takk! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Bonus Svart 15.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Jeg sørger for at nivået er opp til toppen av merket (Max). Vet at sensoren for dette er litt følsom, og har fått anbefalinger om å holde dette nivået. Får aldri vannalarm. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Fyll opp til max. Den er litt sensitiv. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 15.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Knall, da gjør vi så! :) Jeg har nivået ganske midt mellom min og maks så da er det sikkert løsningen. Takk! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Bsto Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Min er også følsom . Fyller da på litt mer... Sitér dette innlegget Link to post
Lina III Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Er virkelig nivåsensoren så følsom at den varsler selv om nivået er mellom min og maks? Normalt skal den ikke varsle før nivået er under "min". Kan det være en feil på selve sensoren? Har selv D6 350 og nivået er mellom merkene. Den har aldri varslet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.