kevin.glover@imr.no Startet 7.Juni.2005 Del på Facebook Startet 7.Juni.2005 Hei, Vet ikke om det er litt "upopulært" å spørre om sånnt men er temelig desperat. Har nå kjøpt meg en 27 fots sjark, men har ingen plass for den å ligge! (ligger utenfor en cafe i Nordhordaland pr. i dag til 100kr pr. dagen som er ikke særlig billig på sikt). Vet noen om en plass eller eventuelt hvor jeg kan leter etter en plass for å finne noe midlertidig (2-3 uker) eller litt mer permenent (noen måneder eller mer). Jeg tenker i første rekke i området Øygarden, med hovedvekt på Misje /Turøyna området i sør (alle helst), til Ulvesundet i Nord (helst ikke lenger oppe en Rogn). Til Nøds kunne jeg også tenkt meg en plass lengst nord på Holsnøy. (Jeg bor i Åsane). Er medlem av Hordvik men har ikke ledig plass til min nye båt). Plassen må være i le for vinden og båten må ligge trygg. Betaler i fisk og eller kontant! Kevin Sitér dette innlegget Link to post
FENRIKSEN Svart 9.Juni.2005 Del på Facebook Svart 9.Juni.2005 Ikke lett, det der. jeg var lykkelig over å få plass i kallestadvika (fjell), men så har jeg hytte i nærheten og er dermed "lokal"... på en måte. Men og du vil kan jeg jo spørre båtlaget om det er ledige plasser, selv om jeg tviler, de foretrekker nok båter under 20 fot inntil hele anlegget er ferdig. Men - hva med Herdla? Eller heller Skjelanger? Syntes ikke det er så mye båter ved kaiene der, men jeg tar kanskje feil. lykke til jan Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 9.Juni.2005 Del på Facebook Svart 9.Juni.2005 Tomteeiere i Knappen boligfelt. (helt sør i Øygarden) har lagt ut flytebrygger. Primert er det for beboere, men jeg mener at de skal leie ut et par plasser. Du ser bryggerne når du kjører OVER Svelgen Bru, rett før veien til Turøy. Jeg veit også at der er noen private som leier ut båtplass ved flytebrygge på Misje. Jeg skal prøve å skaffe navn på kontaktperson på begge plasser. Kommer tilbake med evt. navn via IM i løpet av helgen. Ellers er der håp, men det er litt lengre nord; der er nettopp blitt godkjent byggeplaner for småbåthavn i Blomvågen, med plass til ca. 55 båter. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.