Lars Hansen Startet 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2016 Trenger en tykk og myk vanntett pakning til instrumentpanelet i pidestallen på min Bavaria 38. Originalt sitter det en type skumgummipakning der, men har ikke funnet det noen steder... Har brukt butylmasse, men det blir mye klin dersom jeg skal ha det opp for å fixe noe... Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Kan du bruke noe slikt: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motordeler/Pakninger/Pakningsmateriale-i-gummikork-2000017980/ Biltema har også noen tilsvarende pakningsark i ren gummi også, men jeg fant det ikke nå... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lars Hansen Svart 16.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Panelet er litt tynt, så det blir ikke noen god anleggsflate. Trenger derfor en mer ekspanderende pakning, originalpakningen er nok nærmere en centimeter tykk, og kan klemmes sammen til nesten ingenting... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 (redigert) Kjøpte en neopren pakning på rull hos coop bygg for et par år siden. Kan det være det du ser etter? Lagt til. Sammen med min nye raymarine VHF fulgte det med tettepakning for innfelt montering. Fra 3M merket "Double coated tissue tape". Har lim på begge sider og kanskje 4-5 mm tykk. Redigert 16.Juni.2016 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.