Jump to content

Diverse spørsmål rundt Scand Classic 25

Mr_Stian

Recommended Posts

Hei. Jeg har en Scand Classic 25 med toalett bak som jeg holder på å pusse opp. Pga litt forskjellige ting så har dette tatt litt lengre tid enn planlagt å mye av det som ble gjort under demontering har gått i glemmeboken. Har en egen tråd om jobben men vil ha denne tråden hvor jeg (og andre) kan spør om ting de lurer på med denne båten.

Det jeg lurer på er om noen av dere som har denne båten, med do akter og originale skaper ute kan måle sittehøyden. Altså høyden fra gulvet og opp til der hvor stolen sitter. Jeg skal lage nye og møbelsnekkeren trenger litt mål og gå ut ifra. De gamle mine er ubrukelige å måle fra.

Holder og på å trekke om båten innvendig. Og har tatt ned aller platene i taket. Men husker jo ikke hvor disse skal gå. Så for å gjøre trekkingen litt lettere, kunne noen av dere med samme båt tatt noen bilder av taket med disse platene sånn at jeg ser hvor langt opp på veggen jeg må trekke?

Håper noen er villige til og hjelpe meg litt her! :) På forhånd takk. Kommer nok mer etter hvert som jeg begynner og montere igjen.

Har jo samme båten,men mine skap er heller ikke originale...søker du på Finn.no så finner du et firma som har lagd all innredning til Scand...mener jeg fikk pris på 14 000,- +mva...Hva skal du betale? Skal prøve å få tatt noen bilder av taket.

IRDESIGN AS

Tlf, 90245755

IRDESIGN AS

Tlf, 90245755

det er disse som lager all innredning til Scand

Redigert av Jangul (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...