Mr_Stian Startet 17.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2016 Hei. Jeg har en Scand Classic 25 med toalett bak som jeg holder på å pusse opp. Pga litt forskjellige ting så har dette tatt litt lengre tid enn planlagt å mye av det som ble gjort under demontering har gått i glemmeboken. Har en egen tråd om jobben men vil ha denne tråden hvor jeg (og andre) kan spør om ting de lurer på med denne båten. Det jeg lurer på er om noen av dere som har denne båten, med do akter og originale skaper ute kan måle sittehøyden. Altså høyden fra gulvet og opp til der hvor stolen sitter. Jeg skal lage nye og møbelsnekkeren trenger litt mål og gå ut ifra. De gamle mine er ubrukelige å måle fra. Holder og på å trekke om båten innvendig. Og har tatt ned aller platene i taket. Men husker jo ikke hvor disse skal gå. Så for å gjøre trekkingen litt lettere, kunne noen av dere med samme båt tatt noen bilder av taket med disse platene sånn at jeg ser hvor langt opp på veggen jeg må trekke? Håper noen er villige til og hjelpe meg litt her! :) På forhånd takk. Kommer nok mer etter hvert som jeg begynner og montere igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 21.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2016 (redigert) Har jo samme båten,men mine skap er heller ikke originale...søker du på Finn.no så finner du et firma som har lagd all innredning til Scand...mener jeg fikk pris på 14 000,- +mva...Hva skal du betale? Skal prøve å få tatt noen bilder av taket. IRDESIGN AS Tlf, 90245755 IRDESIGN AS Tlf, 90245755 det er disse som lager all innredning til Scand Redigert 21.Juni.2016 av Jangul (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Hei. Tipper jeg må ut med ca 4000-5000 kroner for å få laget begge to skapene. Da er det en kjenning som er møbelsnekker som tar det. Hadde vert fint om du kunne fått tatt bilder. Og eventuelt bare tatt noen kjappe mål av de skapene du har i båten. Eventuelt hvis noen andre føler for å hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.