Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Phoebe skrev 1 time siden:

..Jeg er imidlertid fremdeles usikker på hvor fornøyd du blir selv om DS-enheten nå fungerer igjen. Den er i overkant treg og bruker laaaang tid på alt av oppdateringer, zoom inn/ut,  tastetrykk, osv...

Jeg lever nå i en drøm om at batteriet i slaven, har bidratt til at systemet ble tregere og tregere, før slaven døde i 2016. At batteriet i CX44 døde nå i sommer 2017, tyder på at det kan ha en sammenheng. Kanskje jeg får en superrask pakke her nå :lol: Er lov å ha trua, til virkeligheten kommer å setter en stopper for den drømmen ? 

(Men, Phoebe, jeg tenkte på en ting.. GPS-antenna sitter på targabøyla, som er lagt bakover for vinteren. Jeg vil vel ikke få inn signal fra noen satelitter da, så jeg får nok ikke noe svar på resultatet før nærmere påske.Mye jobb å komme til den nå)

Worry II

Worry II

..Jeg er imidlertid fremdeles usikker på hvor fornøyd du blir selv om DS-enheten nå fungerer igjen. Den er i overkant treg og bruker laaaang tid på alt av oppdateringer, zoom inn/ut,  tastetrykk, osv...

Jeg lever nå i en drøm om at batteriet i slaven, har bidratt til at systemet ble tregere og tregere, før slaven døde i 2016. At batteriet i CX44 døde nå i sommer 2017, tyder på at det kan ha en sammenheng. Kanskje jeg får en superrask pakke her nå :lol: Er lov å ha trua, til virkeligheten kommer å setter en stopper for den drømmen ? 

(Men, Phoebe, jeg tenkte på en ting.. GPS-antenna sitter på targabøyle, som er lagt bakover for vinteren. Jeg vil vel ikke få inn signal fra noen satelitter da, så jeg får nok ikke noe svar på resultatet før nærmere påske.Mye jobb å komme til den nå)

Worry II

Worry II

(Men, Phoebe, jeg tenkte på en ting.. GPS-antenna sitter på targabøyle, som er lagt bakover for vinteren. Jeg vil vel ikke få inn signal fra noen satelitter da, så jeg får nok ikke noe svar på resultatet før nærmere påske.)

Worry II

Worry II

Phoebe skrev 48 minutter siden:

Jeg lever nå i en drøm om at batteriet i slaven, har bidratt til at systemet ble tregere og tregere, før slaven døde i 2016. At batteriet i CX44 døde nå i sommer 2017, tyder på at det kan ha en sammenheng. Kanskje jeg får en superrask pakke her nå :lol: Er lov å ha trua, til virkeligheten kommer å settes en stopper for den drømmen ? 

(Men, Phoebe, jeg tenkte på en ting.. GPS-antenna sitter på targabøyle, som er lagt bakover for vinteren. Jeg vil vel ikke få inn signal fra noen satelitter da, så jeg får nok ikke noe svar på resultatet før nærmere påske.)

• Create New...