Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Det stemmer nok ikke helt at dette hullet opprinnelig er til oksygensensor på bilmotoren.

Bilmotorer har et helt annet kjølesystem og eksossystem enn påhengsmotorer.

Men det er relativt vanlig at påhengsmotorer bruker motorblokker som opprinnelig er konstruert som bilmotor.

Gjelder både Suzuki/Johnson, Honda og Yamaha.

 

Problemet med DF90-140 oppstår i den såkalte "Engine holder", eller mellomplate på norsk, som er under motorblokka.

Altså i en båtspesifikk del av motoren, som ikke finnes i bilutgaven.

Her ser vi en ny slik som er montert. Ikke direkte billig.

 

 

engineholder3.jpg

 

 

engineholder2.jpg

Teerex

Teerex

Det stemmer nok ikke helt at dette hullet opprinnelig er til oksygensensor på bilmotoren.

Bilmotorer har et helt annet kjølesystem og eksossystem enn påhengsmotorer.

Men det er relativt vanlig at påhengsmotorer bruker motorblokker som opprinnelig er konstruert som bilmotor.

Gjelder både Suzuki, Honda og Yamaha.

 

Problemet med DF90-140 oppstår i den såkalte "Engine holder", eller mellomplate på norsk, som er under motorblokka.

Altså i en båtspesifikk del av motoren, som ikke finnes i bilutgaven.

Her ser vi en ny slik som er montert. Ikke direkte billig.

 

 

engineholder3.jpg

 

 

engineholder2.jpg

Teerex

Teerex

Det stemmer nok ikke helt at dette hullet opprinnelig er til oksygensensor på bilmotoren.

Bilmotorer har et helt annet kjølesystem og eksossystem enn påhengsmotorer.

Men det er relativt vanlig at påhengsmotorer bruker motorblokker som opprinnelig er konstruert som bilmotor.

Gjelder både Suzuki, Honda og Yamaha.

 

Problemet med DF90-140 oppstår i den såkalte "Engine holder", eller mellomplate på norsk, som er under motorblokka.

Altså i en båtspesifikk del av motoren, som ikke finnes i bilutgaven.

Her ser vi en ny slik som er montert. Ikke direkte billig.

 

 

engineholder3.jpg

engineholder2.jpg

Teerex

Teerex

Det stemmer nok ikke helt at dette hullet opprinnelig er til oksygensensor på bilmotoren.

Bilmotorer har et helt annet kjølesystem og eksossystem enn påhengsmotorer.

Men det er relativt vanlig at påhengsmotorer bruker motorblokker som opprinnelig er konstruert som bilmotor.

Gjelder både Suzuki, Honda og Yamaha.

 

Problemet med DF90-140 oppstår i den såkalte "Engine holder", eller mellomplate på norsk, som er under motorblokka.

Altså i en båtspesifikk del av motoren, som ikke finnes i bilutgaven.

Her ser vi en ny slik som er montert på en motor. Ikke direkte billig.

 

 

engineholder3.jpg

engineholder2.jpg

Teerex

Teerex

Det stemmer nok ikke helt at dette hullet opprinnelig er til oksygensensor på bilmotoren.

Bilmotorer har et helt annet kjølesystem og eksossystem enn påhengsmotorer.

Men det er relativt vanlig at påhengsmotorer bruker motorblokker som opprinnelig er konstruert som bilmotor.

Gjelder både Suzuki, Honda og Yamaha.

 

Problemet med DF90-140 oppstår i den såkalte "Engine holder", eller mellomplate på norsk, som er under motorblokka.

Altså i en båtspesifikk del av motoren, som ikke finnes i bilutgaven.

 

 

engineholder3.jpg

engineholder2.jpg

Teerex

Teerex

Det stemmer nok ikke helt at dette hullet opprinnelig er til oksygensensor på bilmotoren.

Bilmotorer har et helt annet kjølesystem og eksossystem enn påhengsmotorer.

Men det er relativt vanlig at påhengsmotorer bruker motorblokker som opprinnelig er konstruert som bilmotor.

Gjelder både Suzuki, Honda og Yamaha.

 

Problemet oppstår i den såkalte "Engine holder", eller mellomplate på norsk, som er under motorblokka.

Altså i en båtspesifikk del av motoren, som ikke finnes i bilutgaven.

 

 

engineholder3.jpg

engineholder2.jpg

Teerex

Teerex

Det stemmer nok ikke helt at dette hullet opprinnelig er til oksygensensor på bilmotoren.

Bilmotorer har et helt annet kjølesystem og eksossystem enn påhengsmotorer.

Men det er relativt vanlig at påhengsmotorer bruker motorblokker som opprinnelig er konstruert som bilmotor.

Gjelder både Suzuki, Honda og Yamaha.

 

Problemet oppstår i den såkalte "Engine holder", eller mellomplate på norsk, som er under motorblokka.

Altså i en båtspesifikk del av motoren, som ikke finnes i bilutgaven.

 

 

engineholder3.jpg



×
×
  • Create New...