Engers Startet 19.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2016 Jeg har en Bavaria 33 Sport. Sidevinduene på denne har en farget folie. Denne folien har begynt å krølle seg litt, så jeg har egentlig lyst til å ta den vekk. Når jeg prøver å ta tak i den i et hjørne, så virker det som den skal være forholdsvis grei å ta vekk. Men jeg er usikker på dette. Har ikke lyst til å ende opp med at jeg får av bare litt, så er det en del igjen som ikke går av. Er det noen her som har noe erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
Cirion Svart 19.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2016 Ikke erfaring med å fjerne den folien, men om du sitter igjen med limrester osv. kan du bruke KMI wipes fra Maritim. https://www.maritim.no/search?action=search&q=kmi De er foresten sykt bra til å fjerne møkk fra Skai, Fendere, Gummilister, Fuger, Fenderlist, Gummijoller/RIB osv... Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 19.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2016 Varme fra en føner på området du drar burde gjøre susen. Limet fjerner du med en halv sitron. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.