Lars Martin Startet 20.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2016 (redigert) Heisann. Har endelig fått skuta på vannet. Generatoren har rusta fast i vinter. Mest sansynlig pga en liten lekkasje fra baksiden av sjøvannspumpa. Tenkte at jeg skulle få gjort noe med det, så ikke den nye ruster også. Utfordringen nå, er at jeg ikke kan se inn i pumpa når jeg skrur. Forslag til hva jeg gjør nå? Impeller er ute, og det ser ut som på bildene. .Må jeg av med pumpa og inn fra baksiden for å komme meg videre? Redigert 20.Juni.2016 av Lars Martin (see edit history) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Lars Martin Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2016 Ha! Utrolig hva skrutrekker, nebbtang, mobilkamera og reinspikka vold kan utrette:-) Tilbake til bøyer og redningsvester, nå:-) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
GeirFrode Svart 20.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2016 Hvordan er det med lagrene bak tetningen der da? Har de fått sjøvann i seg, så er de fort ødelagte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.