R_Arendal Startet 21.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2016 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt rimelig kart til Garmin GPSmap 720s (BlueChart g2 Vision SD™-kort), f.eks. EU041R som dekker området Sørlandet-Østlandet-svenskekysten(vestsiden) og nordlige Danmark? Med google fant jeg et på finn.no igår, men det var selvfølgelig solgt, for annonsen var visst gammel... Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 21.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2016 Jeg sjekket en del rundt med ga opp og endte med å bestille oppdatering direkte fra Garmin til ca 1000kr... Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Lars Hansen Svart 22.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2016 Etter at du har kjøpt kartet, så kan du laste ned en sikkerhetskopi fra nettet. Bruker selv en slik nedlastet versjon, fungerer 100% den... Bare å søke, så finner du det nok... ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.