Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Jeg opplevde glipping på en innerpropell G8 på mine D6 med DPH nå i juli (11 år gamle) og gadd ikke ta vare på den slitne propellen for å sende til winrace etc. Like greit å kjøpe nytt. De er dyre, men er som oftest bare en som ryker av gangen. Hvis en annen ryker så kjøper jeg ny da også. Hører mange tipser om Winrace. Vet om noen som sendte til de og så må de fikses igjen etter et år eller to. Jeg kom frem til at det er like greit å ha helt nytt så vet man at det er skikkelig. 

Lingefan

Lingefan

Jeg opplevde dette på en innerpropell G8 på mine D6 med DPH i sommer (11 år gamle) og gadd ikke ta vare på den slitne propellen for å sende til winrace etc. Like greit å kjøpe nytt. De er dyre, men er som oftest bare en som ryker av gangen. Hvis en annen ryker så kjøper jeg ny da også. Vet om noen som sendte til winrace og så må de fikses igjen etter et år eller to. Jeg kom frem til at det er like greit å ha helt nytt så vet man at det er skikkelig.

Lingefan

Lingefan

Jeg opplevde dette på en innerpropell G8 på mine D6 med DPH i sommer (11 år gamle) og gadd ikke ta vare på den slitne propellen for å sende til winrace etc. Like greit å kjøpe nytt. De er dyre, men er som oftest bare en som ryker av gangen. Hvis en annen ryker så kjøper jeg ny da også. Vet om noen som sendte til winrace og så må de fikses igjen etter et år eller to. Bedre å ha nytt så vet man at det er skikkelig.

• Create New...