Audun V Startet 21.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2016 (redigert) Jeg har en drevindikator på styrbord motor som er dårlig display på. Hvor finner jeg nye evt brukte til vettuge priser? Drevet er siste generasjon 290 DP/E Se bildet. ? PS: er det noen som har brukt til slags? Redigert 21.Juni.2016 av Audun V (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 21.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2016 Mener både forhandler og drevservice.no ligger på rundt 2700,-. Drevia.se er mye dyrere.... Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2016 OK takk eg fann det på Drevservice, men interessert om noen har noe brukt liggende Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2016 . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.