Jump to content

Polar 770, erfaringer?


Redman

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg er ny på forumet her, men har fulgt aktivt med en stund. Saken er den at jeg skal bytte båt. Har vært igjennom en rekke forskjelligebåter opp igjennom, men har de senere år hatt ei åpen (glassrekke og kalsesje) tresjekte med SAAB 8 hk Diesel. Båten er god den men vil nå bytte den ut.

 

Har kikket på Saga 27, men har slått det fra meg da vi har funnet ut at vi heller vil ha uteplassen enn aktercabin. Har heller ikke nevneverdig bruk for aktercabin selv om det er kjekt.

 

Har nå vurdert Polar 770(84-85 modell). Dette er en båt som jeg selv ikke kjenner veldig godt så jeg ønsker meg tilbakemeldinger fra dere, både på godt og vondt.

 

Er det spesielle svakheter, ting jeg bør passe på. Ser at utstyrsmengden er veldig variabel, men hva er det fornuftig å betale for en slik båt.

 

Redman

Link to post
Share on other sites

Ja, jeg ser også at det ligger flere Polar 770 på nettet fra kr. 290 - 300.000,- og oppover. Men jeg kan faktisk ikke skjønne annet enn at båttypen for øyeblikket er høyt priset. Det ligger jo en Polar 29, 1981 - mod med prisforlangende 295.000,- og en Elwaro 30 med prisforlangende 299.000,- (var det ikke det mon tro) på nettet for øyeblikket Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være prutningsmonn på de Polarene som ligger på nettet for øyeblikket. Eller kanskje du bør vente til en annen tid på året. Eller se nærmere på Biam 800 - er ikke det ei snekke i samme størrelsesorden - og den er, så vidt jeg kan se, noe rimeligere priset (i hvert fall som prisforlangende).

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...