Brem Startet 21.Juni.2016 Del på Facebook Startet 21.Juni.2016 Hei har en tohatsu 9,9D 1996. Den går fint første gangen eg starter den også begynner den å tulle. Når eg gir full gass så går den ikke opp ifart men turtallet øker også høres det utsom propellen hyler da stopper motoren. Men på lav hastighet så går den helt fint. Men må ha litt gass kan ikke slippe den helt for da dør den. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Er nok vulken i propellen som er gåen. Sitér dette innlegget Link to post
Brem Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Må eg bytte propellen. Eller er vulken noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Ja,den sitter mellom hylsa og selve propellen. Like greit å bytte hvis den er gåen. Hylsa er vulkanisert fast og laget slik at den skal slippe hvis man kjører fast propellen i noe. Du kan prøve å vri propellen rundt for hånd og se om det vrir seg,eller sette noen merker der og se om det flytter på seg. Sitér dette innlegget Link to post
Brem Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Så det vil si at når eg vrir på propellen så skal den stangen inni også rundt samtidig Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 22.Juni.2016 Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 Ja,stemmer. Bak propellmutteren vil du se gummien det er snakk om. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.