landkrabbe_ Startet 21.Juni.2016 Del på Facebook Startet 21.Juni.2016 Jeg har latt maskeringstapen sitte på for lenge etter at jeg tok på bunnstoff. Nå vil den ikke komme av Er det noen som vet hvordan det lettes kan fjernes? Aceton? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Prøv sitrusrens først. Evt Biltemas Label Off. Tar alt av limrester. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
BingoBonzo Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Polish eller CRC/556 er også anbefalte produkter. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Jakob T Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Vask med bensin,enkelt og greit Sitér dette innlegget Link to post
landkrabbe_ Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Tusen takk! Bensin og 5-56 har jeg jo lett tilgjengelig :-) Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 22.Juni.2016 Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 Eller vask med rødsprit. Sitér dette innlegget Link to post
landkrabbe_ Svart 30.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2016 takk! Det har jeg også. så da bør jeg vel få det av snart Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 Og så kan du sikkert planlegge ett nytt lag bunnstoff i vannlinjen også...en jeg kjenner brukte Ducktape som maskering, ventet for lenge (mer enn 5 min..!?), og vasket bort limet med Aceton. Han måtte iallefall maskere/beise på nytt for å få fin vannlinje... TA Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.