BirgerGT Startet 22.Juni.2016 Del på Facebook Startet 22.Juni.2016 Hvis alt fortsetter like bra som det har begynt, blir det henting av båt i midten av august. Jeg mangler a-en i D5La ennå, og trenger en "voksen" som kan være ansvarlig for strekket fra England til Bergen. Saktegående motorbåt på 55 fot. Det vil være flere mannskap ombord, og noen av dem er til og med båtvante. Tar gjerne i mot tips her eller på PM om noen kunne tenke seg en sånn tur. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Juni.2016 Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 Foreslår at du tar kontakt med Norsk maritim kveldsskole på Holmlia i Oslo. De finner muligens en løsning for deg! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Trond123 Svart 22.Juni.2016 Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 Jeg kan muligens bidra, avhengig av endelige datoer for overfarten fra England. Har D5LA,tatt hos Baatskolen Poseidon. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 24.Juni.2016 Del på Facebook Svart 24.Juni.2016 Jeg kan muligens bidra, avhengig av endelige datoer for overfarten fra England. Har D5LA,tatt hos Baatskolen Poseidon. Trond 123 er en av våre beste kursdeltagere noen sinne, dønn seriøs og pålitelig kar. Anbefales! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
176-671 Svart 24.Juni.2016 Del på Facebook Svart 24.Juni.2016 Om det passer med jobbturnus, er heller ikke jeg helt fremmed for et tokt. Evt. som bistand for 123'eren. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
BirgerGT Svart 25.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Takk Poseidon. Betryggende! Har opprettet kontakt med Trond123 og et par andre, så får vi se hvor godt alt klaffer Torkelmj: Det kan fort bli veldig aktuelt. Jeg tar kontakt når noen av de ca 1 million variabler er landet Sitér dette innlegget Link to post
BirgerGT Svart 25.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Foreslår at du tar kontakt med Norsk maritim kveldsskole på Holmlia i Oslo. De finner muligens en løsning for deg! Takk. Jeg skal få ordnet dette, men rekker det ikke før avreise. Forhåpentligvis noe jeg kan kose meg med i vinter, når alt er på plass Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 25.Juni.2016 Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Må du egentlig ha den A'n for dette? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Trond123 Svart 25.Juni.2016 Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 (redigert) Ja, D5L er ikke godt nok da det bare gjelder fartsområde "stor kystfart", dvs 20NM ut fra grunnlinjen/ norskekysten, i tillegg til Skagerrak og nedover mellom Sverige og Danmark. Redigert 25.Juni.2016 av Trond123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BirgerGT Svart 25.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Må du egentlig ha den A'n for dette? Stemmer nok det som Trond123 sier. Jeg kan kjøre båten ned til Limfjorden, men ikke mer enn 20 nautiske ut fra fastlandet. Med A-tillegget er det et world-wide sertifikat. Tar ingen sjanser her og sørger for å ha en ansvarlig inn til Bergen. Derfra derimot... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.