Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Jeg opplevde dette på min forrige d6350 2005 mod i en 27 foter etter å ha byttet til nye vaiere. Vaier hadde splittet seg og motoren hang seg opp i gir, i mitt tilfelle i revers. Den kunne startes, gasshendel både forover eller i fri, men gikk fortere og tregere i giret den hadde hengt seg opp i. Utrolig ekkelt da tomgangshastighet bakover var 4,2 knop. Etter dette var fikset og etter en god del timer over sommeren fikk jeg problem med at den skrudde seg av ved endring av gir med varm motor. Da var det vann i drevet og konene var varme. 

Lingefan

Lingefan

Jeg opplevde dette på min forrige d6350 2005 mod i en 27 foter etter å ha byttet til nye vaiere. Vaier hadde splittet seg og motoren hang seg opp i gir, i mitt tilfelle i revers. Den kunne startes, gassen både forover eller i fri, men gikk fortere og tregere i giret den hadde hengt seg opp i. Etter dette var fikset og etter en god del timer over sommeren fikk jeg problem med at den skrudde seg av ved endring av gir med varm motor. Da var det vann i drevet og konene var varme. 

Lingefan

Lingefan

Jeg opplevde dette på min forrige d6350 2005 mod i en 27 foter etter å ha byttet til nye vaiere. Vaier hadde splittet seg og motoren hang seg opp i gir, i mott tilfelle revers. Den kunne startes, gassen både forover eller i fri, men gikk fortere og tregere i giret den hadde hengt seg opp i. Etter dette var fikset og etter en god del timer over sommeren fikk jeg problem med at den skrudde seg av ved endring av gir med varm motor. Da var det vann i drevet og konene var varme. 

• Create New...