Cirion Startet 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2016 Hvor kan jeg finne noe jeg kan bruke som 12V kilde for å vise at motoren er av eller på? Har til nå brukt D+ på dynamoen, som også verftet har brukt. Men nå har jeg installert en Sterling Prosplit R og den leverer strøm fra batteriene til ALT IN utgangen. Ergo den holder seg selv og alt annet som er koblet til D+ i live. (PDAR, Motorroms vifte osv.) Sitér dette innlegget Link to post
Cirion Svart 23.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Ugg, meg som knota litt og blander D+ og B+ Vifta fra verftet var koblet på B+ og det er også Prosplit R på ALT IN. D+ var tom og der har jeg nå koblet Prosplit R (ignition) og PDAR, samt et 30A rele for Vifta som jeg tror trekker mer enn hva den lille D+ pluggen leverer. Så nå vet jeg at Vifta kun bruker forbruksbanken siden det er der jeg har koblet den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.