kleppe9 Startet 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2016 Hei. Nylig kjøpt en båt der jeg la merke til at lyddemperen står montert feil vei mtp eksos inn og ut. Dette er en demper som om hindrer at vann kommer inn til motor om sjøen skulle slå inn bak når motor er stoppet. Noen som vet om det gjør noe om den står slik. Kan det da komme vann inn siden den står feil vei? Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Det finnes mange typer lyddempere. Du må jo fotelle hva slags demper det dreier seg om. Type og helst også foto. Hvis den er laget for å hindre vanninntrenging vil jeg jo tro at den åpner for vann inn hvis den står feil vei. Jeg hadde en slik på tidligere båt. Hvis jeg hadde satt den feil vei ville den sperret for alt som skulle ut, både vann og eksos, men åpnet for vann inn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.