Erik Startet 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2016 Kajakken min ble stjålet fra båthavnen ved Oljemuseet for ca 1 time siden. Så vidt jeg har fått bragt på det rene så er den padlet vekk herfra. Hvis noen er på sjøen i distriktet og ser en helgul pajakk med svarte luker og metall ror og en blå flat reim i baugen så vil jeg gjerne ha tips. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Kenneth82 Svart 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Kjedelig Legg på facebookgruppene "Båtfolk i Ryfylke" og "Båtfolk i Ryfylkebassenget" også.. Håper den dukker opp! Sitér dette innlegget Link to post
///CHARLIE Svart 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 (redigert) Jeg ble forbikjørt på motorveien ved Kvadrat i 12-tiden av en vinrød Hyundai Santa Fe litt eldre modell med en gulfarget kano/kajakk på taket. Den var på vei sørover. Norske skilter. Aner ikke om dette var den du savner, eller om det bare var et helt tilfeldig sammentreff. Har ikke noe mer info dessverre. Kano/kajakken var vel litt eldre modell tror jeg, uten at jeg studerte så veldig. Redigert 23.Juni.2016 av ///CHARLIE (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Erik Svart 23.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 12 tiden er for tidlig, den er nok stjålet etter 13 så vidt jeg har greid å resonere. Jeg er ikke på Face book, så hvis noen som er der gidder å kopiere etterlysningen dit så hadde det vært fint. Kajakken er karakteristisk. Den er gamme og slitt, og den har ett blankt robust metall ror som jeg ikke har sett andre kajakker har. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Hafrsfjord Svart 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Kajakken min ble stjålet fra båthavnen ved Oljemuseet for ca 1 time siden. ............................................................................ så vil jeg gjerne ha tips. Det jeg savner når noen legger ut slike etterlysninger er : Hvor vil du ha dette tipset, hvor kan en henvende seg hvis en skulle oppdage noe som kan passe til beskrivelsen? For ikke lenge siden oppdaget jeg en stjålet båt som jeg hadde sett var etterlyst her på båtplassen, heller ikke der var det noe telefonnr. en kunne henvende seg til. Jeg ringte Politiet - 02800 - , siden jeg ringte fra mobil kunne de ikke finne ut hvor jeg ringte fra, så jeg havnet i Oslo. Derifra ble jeg sendt videre til Stavanger og var der innom flere "kontorer" før jeg fikk meldt fra om den etterlyste båten. Snakket med fire forskjellige personer før jeg havnet på rett sted. Ikke alle går med PC og baatplassen i baklomma , så oppgi gjerne hvor en skal henvende seg når du etterlyser noe. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 23.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Jeg tenkte her på bp , men mob nr er 99 16 27 90 så ring eller tekst gjerne dersom noen ser en slik, enten nå eller senere. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Kenneth82 Svart 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Jeg delte emnet ditt kjapt på Facebook-gruppen jeg nevnte. Fått noe respons? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 (redigert) Må jo være noe overvåkningskamera der? Går ut ifra at det lå padleåre sammen med båten. Om ikke, så må jo det der være høyst planlagt. Nesten så du skulle ha meldt ifra på VHF havnekanal/ lokal arbeidskanal når du oppdaga det.... Redigert 23.Juni.2016 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 23.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Aftenbladet har webcamera den veien, og jeg har bedt om tilgang til historikken . Håper på resultat. Ikke fått respons enda nei. Å gå ut på VHF var lurt, kom ikke på det siden jeg ikke hadde vhf selv, men det lå mange andre båter der som jeg snakket med, de kunne sikkert gått på lufta... Filler at jeg ikke kom på det... :-( Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erik Svart 23.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Paddleåren stod på kontoret, så den er ikke stjålet... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
///CHARLIE Svart 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Du har ikke noen bilder av kajakken din da?? Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Viljesterk Svart 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2016 Jeg var ute et par timer idag, og følte jeg kun så gule kajakker... Men de jeg så var nyere plast-kajakker Har du bilde? Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
Erik Svart 24.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 (redigert) Ett par bilder tatt av en kollega på åstedet for kun få dager siden : Legg merke til at det ikke er ett sånn hjul bak som roret vippes opp rundt.. Nærbilde av roret (moderne kajakker har svarte finneror som kan vippes opp, dette er av en annen mer robust konstruksjon) : Redigert 24.Juni.2016 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.