Williamhb Startet 23.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2016 Noen som vet om en lift for bunnsmøring til leie rimelig i Bergensområde. Båten er 18 fot. Og veier ca 1000kg Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 24.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 Jeg løfter denne tråden ut i lyset igjen! Jeg ville trodd at de store båtforeningene, som Hjellestad, Lungegården eller Nordåsen har egne kraner. Om du kan nytte de vet jeg ikke, men du kan kanskje ta en telefon og høre. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Williamhb Svart 24.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 Takk for ett godt svar. Jeg skal forhøre meg med dem. Sitér dette innlegget Link to post
Dissern Svart 24.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 Marine service i Dolviken, like ved Kjapp Marina løfter opp for ca 1500kr. Inkluderer utsetting også om jeg ikke husker feil :) Sitér dette innlegget Link to post
Williamhb Svart 24.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 takk for svar. Det var jo litt dyrere enn jeg hadde trodd Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 24.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 Kan du ikke leie en båthenger på bensinstasjon, evt sjekk finn.no (søk på "båthenger leie"). For å ikke grise ned hengeren, så kan du dra over båten på noen stokker/støtter. Men det går helt fint å spyle og stoffe en 18fots båt på henger også. Et godt alternatov til lift om det er båtramper i Bergen da. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 24.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 Tja, av 1500 kr så går det ca 300 til staten i mva. Så skal kranføreren ha litt for jobben... Og kran skal nedbetales og vedlikeholdes, sertifiseres samt forsikring. Sitér dette innlegget Link to post
Williamhb Svart 24.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 Ja det eller ta den inn i mitt eget nøst. Men har ikke tilgang på vann og strøm der. Blir vel kanskje og gjøre det på gamlemåten da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.