MegaTrondy Startet 23.Juni.2016 Del på Facebook Startet 23.Juni.2016 Har en Garmin GPSmaps 520s i båten. Fikk den med på kjøpet. Skjermen er så svak at jeg nesten ikke kan se noe. Er det noen tips hva jeg kan forsøke for å se skjermbildet? Forsøkte å sette den i daylight mode, men så nesten ikke forskjell på night mode. Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 24.Juni.2016 Del på Facebook Svart 24.Juni.2016 Prøv å trykk en gang eller to på on/off knappen, da vil den endre lysstyrken. Det kommer samtidig opp en meny hvor du kan justere manuelt. Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 25.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Har gjort det men ser ikke store forskjeller. Sitér dette innlegget Link to post
Bsto Svart 25.Juni.2016 Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Trykk en gang på av/på knappen, så veger du piltast til høyre eller opp, da får du øket lysstyrken. Og løs deg manualen. Det er viktig syntes jeg...... Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2016 Har forsøkt det, men virker ikke som lyset virker skikkelig o skjermen. Er det eventuelt en stor jobb å fikse? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.