r.k Startet 7.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2005 bensinmålere går opp og ned etter turtal,på tomgan står den i ro.???????????? Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 8.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2005 Hæ? Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 8.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2005 r.k skrev: bensinmålere går opp og ned etter turtal,på tomgan står den i ro.???????????? <{POST_SNAPBACK}> Signalet fra tank-giveren er koblet sammen signalet til turtelleren. F eks. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
bjaas Svart 8.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2005 r.k skrev: bensinmålere går opp og ned etter turtal,på tomgan står den i ro.???????????? <{POST_SNAPBACK}> Det høres ut som om den er koblet sammen med turtelleren! Kanskje en krypejobb bakom panelene vil avsløre morkne ledninger og nedsaltede kontaktpunkter som trenger litt 4711; unnskyld 556! Ledningene holder ikke til evig tid, selv om mine er et kvart århundre gamle og ser ut til å ha overlevd så langt. Forøvrig en god anledning til å lage et koblingsskjema for båten, i tillegg til å merke kablene. Oi; der fikk jeg en god ide til min egen båt....... Bjaas Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.