bav38 Startet 24.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2016 Som det står har jeg en raymarine 650 som mottar signaler ganske bra men sender dårlig ut. Ser aldri båten på marinetraffic og andre ser meg dårlig. Plugger på pc og får vswr på 5,6. Ganske dårlig. Har ikke lang kabel, er det antenna? Noen måte å feilsøke? takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 Har du egen antenne for AIS'n? SWR på 5,6 er elendig. Husker ikke hva jeg måler med min 650, men det er i hvert fall helt perfekt hos meg. Sjekk kontaktene mellom AIS og antenne. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
176-671 Svart 24.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2016 At noen i det hele tatt ser deg er intet mindre enn et bevis på at miraklenes tid ikke er forbi. Sjekk kabel og plugger. "Loddefri/krympefri forbindelser" har intet i båt å gjøre. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.