Security Startet 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2016 http://www.detailersclub.no/forums/topic/27835-ss-scand-9200-dynamic/ Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Imponerende og imponerende innsats. 102 timer, ikke mange som legger det i jobben av en båt (bare på utsiden). Mye ukjente produkter også, bare for forhandlere eller for vanlige døde å få tak i? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Har SAP fået bijob...? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Meget flott arbeid, hva koster en slik "forvandling"? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Andboats Svart 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Spennede og imponerende! Sitér dette innlegget Link to post
Tridenten Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 (redigert) Mye morsomt man kan gjøre med bilpleiemidler også. Selv har jeg god erfaring med mange av de samme produktene vedkommende bruker. Har testet voks beregnet på bil på halve båten min i år. Andre halvdel med marineprodukt... Skal bli spennende å se. En del får man kjøpt her: bilnerden.no scandicshine.no swissvax.no Redigert 26.Juni.2016 av Tridenten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 102 timer uten regn er ikke lett å planlegge, så uten innendørs lagring kan dette bli utfordrende. Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Mye morsomt man kan gjøre med bilpleiemidler også. Selv har jeg god erfaring med mange av de samme produktene vedkommende bruker. Har testet voks beregnet på bil på halve båten min i år. Andre halvdel med marineprodukt... Skal bli spennende å se. En del får man kjøpt her: bilnerden.no scandicshine.no swissvax.no Har du merket noe forskjell allerede? Preller vannet forsatt av? Jeg brukte den flytende voksen fra Joutn. Ikke fornøyd med resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Hvordan ser båten ut i dag, etter natts regnskyll ? Sitér dette innlegget Link to post
Dagsven Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Hvordan ser båten ut i dag, etter natts regnskyll ? Stripene får man åkke som? Men en slik jobb er varig på glans! Det er proft utført hvor man sliper ned overflaten til frisk gelcoat ( ikke bare fyller coaten med oljer ). Etter rubbing bruker han lsp som fjerner alt sv oljer og silikon. Så voks som gir god heft. 102 timer er mange runder? Imponerende Sitér dette innlegget Link to post
Tridenten Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Har du merket noe forskjell allerede? Preller vannet forsatt av? Jeg brukte den flytende voksen fra Joutn. Ikke fornøyd med resultatet. Har ikke vært hjemme på snart to uker så jeg vet ikke hvordan den ser ut nå, men merker godt at siden som det er lagt Fusso på beader og sheeter mye bedre enn den andre siden... ;) Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Hvordan fikk han til å fjerne "halo"-striper med silikon, eller var det noe jeg misforstod?! Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Rupes maskiner med gul pad og Carpro Essence. Først en runde med Monopol silikonfjerner. Sitér dette innlegget Link to post
Christian V Svart 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Sverger selv til Autosol Chromeglans som rubber og Meguirs Syntethic Sealant 2.0. Veldig godt resultat. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Skal vi spleise på en boks Swissvax og bevise at dyr voks også må gi tapt for Norske regnbyger ? Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 30.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 På min båt holdt Swisswax Marinw wax vesentlig lenger enn Meguiars. Synes heller ikke den var spesielt dyr. Var såvidt det viste i krukka da jeg var ferdig. Sammenlignet med forbruket av Meguars så blir ikke denne mer enn ca 1,5 gang så dyr. Resultatet var mer glans og en del bedre holdbarhet. Uansett så er grunnarbeidet svært viktig for voksen sin holdbarhet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.