Jump to content

Polering av båt. Utrolig hva man kan få til.

Security

Recommended Posts

Mye morsomt man kan gjøre med bilpleiemidler også. Selv har jeg god erfaring med mange av de samme produktene vedkommende bruker.

Har testet voks beregnet på bil på halve båten min i år. Andre halvdel med marineprodukt... Skal bli spennende å se.

En del får man kjøpt her:

bilnerden.no

scandicshine.no

swissvax.no

Redigert av Tridenten (see edit history)

Mye morsomt man kan gjøre med bilpleiemidler også. Selv har jeg god erfaring med mange av de samme produktene vedkommende bruker.

Har testet voks beregnet på bil på halve båten

min i år. Andre halvdel med marineprodukt... Skal bli spennende å se.

En del får man kjøpt her:

bilnerden.no

scandicshine.no

swissvax.no

Har du merket noe forskjell allerede? Preller vannet forsatt av?

Jeg brukte den flytende voksen fra Joutn. Ikke fornøyd med resultatet.

Hvordan ser båten ut i dag, etter natts regnskyll ? :giggle:

Stripene får man åkke som? Men en slik jobb er varig på glans! Det er proft utført hvor man sliper ned overflaten til frisk gelcoat ( ikke bare fyller coaten med oljer ). Etter rubbing bruker han lsp som fjerner alt sv oljer og silikon. Så voks som gir god heft. 102 timer er mange runder? Imponerende

Har du merket noe forskjell allerede? Preller vannet forsatt av?

Jeg brukte den flytende voksen fra Joutn. Ikke fornøyd med resultatet.

Har ikke vært hjemme på snart to uker så jeg vet ikke hvordan den ser ut nå, men merker godt at siden som det er lagt Fusso på beader og sheeter mye bedre enn den andre siden... ;) 

På min båt holdt Swisswax Marinw wax vesentlig lenger enn Meguiars. Synes heller ikke den var spesielt dyr. Var såvidt det viste i krukka da jeg var ferdig. Sammenlignet med forbruket av Meguars så blir ikke denne mer enn ca 1,5 gang så dyr. Resultatet var mer glans og en del bedre holdbarhet. Uansett så er grunnarbeidet svært viktig for voksen sin holdbarhet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...