BorisEikenes Startet 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2016 (redigert) Hei, Ser at det finnes lite info på desse båtene i Norge enda, og tenkte starte litt her. Først og fremst vil jeg presisere at jeg bruker båt primært til fiske. Stang, pilk, trolling, liner og teiner, og er avhengig av litt dekksplass, og har ikke bruk for mye hytte, men vil ha muligheten å komme under tak å få varmen i meg. Har sett på mye båt siste året, og kom stadig tilbake til desse båtene, da de har greit med dekksplass, og tak over hodet. Det er ikke mange båter som fyller desse kriteriene, har sett på f.eks Silver Viking 18, og Hansvik Combi 18, men dekket blir litt lite. Ting skjedde... Og vips... Jeg har lagt huet på huggestabben og bestilt en 21' foter med en 100hk Yamaha DETL bakpå I tillegg til dette, -Eber D2 varmer -To styreposisjoner -Lowrance Elite 7 Ti, -P66 50/200 svinger Haler har jeg ikke bestilt da, jeg vil se litt an hvor den monteres, det sier seg nok fort når man får prøvd båten litt. Båten blir levert om ca 14 dager Håper å få dele litt erfaringer og synspunkter på denne, etterhvert! Nå er jeg på jakt etter haler, har kikket på denne, LH200 fra Northlift. Den ser forholdsvis solid ut, svingbar. Men jeg er usikker på om den kan kjøres begge veier. Har sendt mail ang. dette. Erfaringer? God båthelg til alle. Boris Redigert 25.Juni.2016 av BorisEikenes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
toeverga Svart 5.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2017 Har sendt deg pm ? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 6.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2017 Kan kjøres begge veier den ? Sitér dette innlegget Link to post
Båtsjauer Svart 16.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2018 Fornøyd med båten? Virker som en meget grei båt til ditt bruk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.