Comatøs Startet 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2016 Hei. Dette temaet har nok vært diskutert her inne før. Jeg finner dessverre ikke igjen disse diskusjonene. Jeg er på jakt etter et middel, som er ekspanderende, som man kan dryppe inn der hvor man har mistanke om at lekkasjen ligger. Jeg mener jeg har lest om et middel som søker opp og tetter, ved at det renner og ekspanderer. Jeg har ingen store lekkasjer, men 1-2 dråper som drypper dann og vann. Nok til at det ikke kan kalles tørt på madrassen. Tips tas i mot med takk. JH Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Da er det dette du trenger. Det har alle de egenskapene du nevner og er utrolig effektivt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Comatøs Svart 25.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Supert! Da rekker jeg Maritim før de stenger i dag. Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Er dette egnet til å tette mellom vindu og kalesjestoff i kalesjer også ? Eller blir det hardt når det herder ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Nei, dette er tynt som vann og er kun egnet til å tette usynlige mikroskopiske åpninger. For deg, ville det nok bare trekke inn i kalesjestoffet. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Torsen67 Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Har prøvd det dacapo. Som Lars sier, det er for tyntflytende. Ble bare flekkete rundt vinduet. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 (redigert) Men til riktig bruk, så vil jeg si dette middelet er supert. Man må bare belage seg på å bruke det flere ganger hvis lekkasjen er stor før det blir tett. Båten min er knusktørr inne i kabinen. Men ser det så vidt har begynt å dryppe fra ett vindu nå. Blir å behandle det så fort regnet gir seg og pakningen har tørket opp. Har kun behandlet vinduene en gang og det var i fjor. Redigert 27.Juni.2016 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.