BjarteM Startet 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2016 Noen som vet hva denne lanternen heter? Evt om det finnes en ekvivalent? (Lanternen til høyre) Sitér dette innlegget Link to post
BjarteM Svart 26.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Ser ut til at jeg fant det ut. Google really IS my friend. Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 På BP er det lov å dele resultater med andre, f.eks. for senere. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
BjarteM Svart 26.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Nr 4 på denne listen: http://www.aquasignal.com.au/wp-content/uploads/AquaSignal_Series43.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Aquasignal, ja.Ikke billig, men noe ordentlig med godkjenning. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Herman Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Jeg elsker Aquasignal-lanternen jeg har i mastetoppen. Kombinert tricolor, ankerlanterne og strobe. Stroben er fin for å påkalle oppmerksomhet. F.eks. når gjester ikke finner båten i en stor gjestehavn. Brukte den også når vi la bi i Biscaya. Strengt tatt ikke lov, men så lenge det er et par tusen meter dypt er sjansen for å forveksle meg med et nordmerke forsvinnende liten... Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
BjarteM Svart 26.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Kostbare saker... hvor finner man de beste prisene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.