sollid Startet 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2016 (redigert) Heisann!Ny her på forumet og ikke mye erfaring med båt, så her kommer noen spørsmål. :)Har en 2002 Mercury 50 EFI 4-takt.Kjøpte båten i fjor sommer og fungerte bra da. Hadde ett tilfelle der motoren bare døde under pådrag, fra null til WOT.Men nå i år er det en annen låt. Gir jeg fullt pådrag begynner den å harke ved ca 3500rpm, drar litt av på gass og den går fint.Øker jeg pådraget rolig så får jeg den opp til 6000rpm, den harker/ fjusker litt av å til, men klarer å "hente" den inn igjen ved å redusere litt og derettergi mere pådrag.Noen her som har erfaring med dette?Er det bensinpumpe som begynner å bli dårlig eller er det kanskje mye enklere enn som så?Er det noen som har økt effekten til 60hk på denne modellen?Har fått tak i en ECU/ECM til en 2004 modell 60hk, ser ut som denne skal passe rett på ifølge delelister.Har forstått det slik at det bare er å montere ECM fra 60hk og ta ut strupeplate/ plombering på innsug?Kan jeg forvente mye fart ut av denne båten?Bilder av båten. Redigert 26.Juni.2016 av sollid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sollid Svart 28.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2016 Ingen som vet/ har noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.