Frissy Startet 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2016 Har en eldre ca 7-8 år Suzumar gummirib. Har fått et lite hull i den og skulle lappe det idag. Fant hullet og gjorde meg klar til å bruke lappe settet som følger med. Limet var ubrukelig(sikkert ikke ligget godt nok lagret) Hvilket lim skal jeg bruke til denne jobben og hvor finner jeg det for salg? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 2 komponent lim til den materialtypen duken er lagd av (PVC..?) West system, Maritim mfl har slikt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Hakkannen Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Så vidt jeg husker er Suzumar sine gummibåter i PVC (sjekk enten modelltypen på skiltet på akterspeilet eller ta en titt her). Lim til båter av PVC får du blant annet hos Maritim (og andre maritime butikker). Skulle du trenge mer duk har de dette også. Og skulle det vise seg at båten har potonger i hypalon (noe jeg tviler på da hypalon brukes mest i dyrere båter) har de dette også Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 26.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 (redigert) Så vidt jeg husker er Suzumar sine gummibåter i PVC (sjekk enten modelltypen på skiltet på akterspeilet eller ta en titt her). Lim til båter av PVC får du blant annet hos Maritim (og andre maritime butikker). Skulle du trenge mer duk har de dette også. Og skulle det vise seg at båten har potonger i hypalon (noe jeg tviler på da hypalon brukes mest i dyrere båter) har de dette også Glimrende side. Jeg har lappene som fulgte med båten og de har samme farge på begge sider så da er det vel pvc. Stikker innom maritim i morgen og handler lim. Takk for hjelpa. Redigert 26.Juni.2016 av Frissy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.