Jump to content

hvilket lim til å lapp suzumar gummibåt

Frissy

Recommended Posts

Så vidt jeg husker er Suzumar sine gummibåter i PVC (sjekk enten modelltypen på skiltet på akterspeilet eller ta en titt her).

Lim til båter av PVC får du blant annet hos Maritim (og andre maritime butikker). Skulle du trenge mer duk har de dette også. Og skulle det vise seg at båten har potonger i hypalon (noe jeg tviler på da hypalon brukes mest i dyrere båter) har de dette også :smiley:

Så vidt jeg husker er Suzumar sine gummibåter i PVC (sjekk enten modelltypen på skiltet på akterspeilet eller ta en titt her).

Lim til båter av PVC får du blant annet hos Maritim (og andre maritime butikker). Skulle du trenge mer duk har de dette også. Og skulle det vise seg at båten har potonger i hypalon (noe jeg tviler på da hypalon brukes mest i dyrere båter) har de dette også :smiley:

Glimrende side. Jeg har lappene som fulgte med båten og de har samme farge på begge sider så da er det vel pvc. Stikker innom maritim i morgen og handler lim. Takk for hjelpa. 

Redigert av Frissy (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...