Ask Startet 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2016 Hei Eg skal montera gangveg til ei flytebrygga, og treng hengsler mellom kaien og gangvegen. Gangvegen skal vera i tre. Er det einkvan som veit kvar ein får kjøpt hengsler? Det er ein svært skjerma stad, så dreieplata er ikkje naudsynt. Eg er takksam for alle tips. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Du kan henge gangveien i kjetting. Da trenger du hverken hengsler eller snurreplate. :) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Hei Takk for tipset. Det er jo eit alternativ. Dersom kaien hadde vore litt høgare, hadde eg nok gjort det. Eg er framleis takknemleg for tips. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 (redigert) Fikk sveisa "hengsler" til staga på brygga vår. To rørstumper sveisa i kryss, samt brakett for feste. Enig at bruk av kjetting ikke er optimalt dersom gangveien blir hengende et trinn ned for landfeste. Så en episode med han "Severin" på NRK. Han brukte kjetting, men hadde laga til to utoverhengende knekter/ hestehoder som utgjorde festepunkter på landsiden. Da ble gangveien løftet opp i rett høyde. Redigert 27.Juni.2016 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Det er flere som leverer beslag til gangvei. disse for eksempel: http://www.brygge.com/index.php?url=3/162/beslag-landgang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.