Edh1 Startet 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2016 Får ikke rikket skruen. Har fått alarm på vann i filteret og må tappe. Men tør ikke ta for hardt i. Hvor godt skal disse sitte? Erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Hva slags filter har du? Min original Volvo (Racer forfilter) må jeg bruke tang på for å løsne....skulle sikkert ha løsnet den helt og smurt den litt opp..... Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Jeg har Volvo D3, tror det er Racor filter hos meg også. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Den skal strammes til fen holder tett og ikkje løsner på grunn av vibrasjoner. Noe meir stramming enn det er bare tull og du risikerer å ødelegge gjengene. Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Hva gjør jeg om jeg ikke får løsnet denne skruen eller om det skulle knekke? (Båten er ny for meg og det er ikke jeg som har strammet den for hardt:-)) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.