aroneid Startet 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2016 Hvordan får man best mulig utnyttet "kalesjegarasjen" på disse slik at man legge ned igjen bøylen uten press? Har til nå pleid å bare rulle den sammen og legge den bak, men ser at det trolig finnes smartere måter å gjemme vekk mer av den uten å risikere å klemme hull i vinduer etc. Sitér dette innlegget Link to post
civicexe Svart 1.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2016 Hei. Når eg hadde ein uttern D55, bretta eg sidene opp og la dei på take, for og så ta i sammen stengene (samtidg pressa taket ned i mellom stengene) For og så rulla alt som henge fint ned, rundt stengene og så legga dei i kalesjegarasjen. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 1.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2016 Garasjen er trang. Jeg pleide å ta av sidevinduene, Før jeg pakka ned kalesjen. Sitér dette innlegget Link to post
aroneid Svart 1.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2016 Trang er den ja, pleier også å ta av sidevinduene. Men det er jo også en (liten) åpning ned mot batteri/under akterbenken, regner med noe skal kunne dyttes ned dit også? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.